torsdag 19 november 2009

Tiden rinner iväg...

I måndags var det dags för inskrivning på arbetsförmedlingen, det gick snabbt och smidigt!
Fick en tid för att göra upp handlindsplan på onsdag, hos ytterligare en ny handläggare så klart.
Jag tror jag har fytt ny handläggare för varje gång jag besökt a-f.
Jag hann precis hem och vända en sväng innan det var dags att dra iväg till mässan för vaccination. Vi kom dit runt ett tiden, då tyckte vi kön var lång. Men så fel vi hade : )
efter tio minuter hade kön växt sig dubbelt så lång, efter en halvtimme kunde vi inte se slutet längre, då hade den försvunnit runt huset!!!
Ungarna skötte sig super bra under den timme vi fick vänta utanför. Inget gnäll eller sura miner trots att det blev lite småkyligt. När de väl öppnade vi två gick det snabbt, på tio minuter var vi innanför dörrarna och hade fått varsin nummerlapp och hälsokontroll att fylla i. Sen fick man ställa sig i nästa kö för att få själva sprutan. Barnen var jätteduktiga och gjorde sitt bästa!
Tjugo i tre var vi ute vid bilen igen, och då gick kön ända bort till den stora rondellen på aspholmen. Stackare!
Vi firade med att köpa med Mc Donalds hem : )
Tisdagen spenderade Line och jag till stor del vid pysselbordet, förrutom några avbrott för en liten cykeltur och fika hos mormor Birgit!
I går ringde jag till Q-foto för att rätta till ett fel på arbetsgivarintyget och blev blixtinkallad : )
för att jobba!
Blev till att avboka allt som var inbokat under onsdagen och lämna Line hos Mormor Birgit för att åka och jobba!
Superkul att vara tillbaks och packa, tänk vad roligt det kan vara att packetera skolfoton!
Får jobba veckan ut, så hur jag ska hinna med allt inför helgen vet jag inte riktigt... Men sånt brukar lösa sig, så det blir nog bra på något sätt...
...Tess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar