söndag 15 november 2009

Pysselhelg...

Större delen av lördagen tillbringades i pysselrummet : )
Jag och Line satt och pysslade och Bosse satt bakom ryggen på oss och byggde på sin suddenbana, så man kan säga att alla tre var fullt upptagna med att skapa!
Den här fina tavlan gjorde Line...
Visst är den fin....
Jag lyckades göra färdigt ett nyckelskåp...

Två toffifeeaskar...




ett julkort...



ett gäng tändsticksaskar...









Till och med två memohållare hann jag med...




Ibland går det som på räls och man hinner hur mycket som helst : )
Synd att inte dessa tillfällen dyker upp oftare...

I fredags gjorde jag min sista dag på Q-foto lab : (
tråkigt, jag trivdes jättebra där...
Så i morgon bär det av till arbetsförmedlingen på förmiddagen och sedan vidare till mässan för vaccination. Jippi, vilken toppendag! Suck....
Hoppas dom ringer från Q-foto och vill att vi ska komma tillbaka ; )
...Tess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar