tisdag 24 november 2009

Helgens bravader...

Vi hade en toppen dag i söndags då vi hade marknad i Täbygården!
Den här helgen har det verkligen varit fullt upp från morgon till kväll, jag har bara varit hemma och vänt mellan varven.
I lördags var det handling, först till discot och sen till marknaden. Hem för en snabblunch och sen skulle Line till Moa på 5-års kalas. Hon hade så roligt, det strålade om henne. Hon har ju varit hemma från dagis i två veckor nu, märktes att hon saknat sina små kamrater : )
Sen var det hem och hämta upp nästa barn! Julia och två kompisar skulle ha disco i täbygården!
Strax innan 10 på kvällen var vi hemma igen, då var det bara att förbereda det sista inför morgondagen och krypa till sängs...
Kl 8 på söndagen var vi på plats i täbygården igen för att fixa i ordning till marknaden : S
Sen var det full fart till strax efter 6 på kvällen då jag äntligen damp ned i soffan hemma.
Gissa om jag var trött och sliten då! : )
Men roligt har det varit i alla fall, tur att man inte alltid har så fullt på helgerna!
Bilder kommer snart, hoppas jag!
Det vill inte riktigt funka som det ska att ladda över bilderna till datorn : (
...Tess...

1 kommentar:

  1. Hej !

    ojojojo vad inlägg jag missat hos dej. Har av nån anledn inte blivit uppdaterat hos mej när du har bloggat. Lite att läsa igen :-)

    Va mycket fint du har gjort .

    ha en trevlig kväll // kram Bittan

    SvaraRadera