torsdag 30 april 2009

Ont om tid

Jah har fått lite ont om tid nu sedan jag börjat läsa igen, tiden rinner iväg och man hinner inte med någonting känns det som.
Slutar skolan vid tjugo i fem, då är man ganska tung i huvudet och trött. Se är det bara att hämta barn, hem och göra kvällsmat (i vårat röriga kök där diskmaskien nu går att använda =) men fortfarande står mitt på golvet) och så var det visst slut på den dagen oxå!
Känns lite stressande med tanke på att tiden närmar sig lördag och mässan oxå, har ite alls hunnit med att göra så mycket grejor man önskat =(, men men så kan det vara ibland. Vi har faktiskt fått ihop e hel del ändå. Hade velat testa lite mer nya grejor, men det får väll bli till nästa marken. Vi har ju bokat två till i sommar!

Här kommer i allafall en chokladkaka och några tändsticksaskar jag hunnit med att göra i mellanåt.
Jag har anvät samma papper från Maja Design så att de matchar varandra och självklart fick mina favoriter, dom små rosorna från Prima hänga med på ett hörn!









Ha en trevlig valborg! ...Tess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar