lördag 12 juni 2010

Dagen med stort D...

Så var det dags, dagen med stort D är här!
Alla förberedelser är klara, tror jag : ) om vi inte glömt något : s...
Lär vi väll snart upptäcka i såfall...


Karin kom med blommorna igår, här är en tjuvtitt...
Buketten är helt underbar, hon är så duktig med blommor!
Tack för hjälpen!


Dukade gjorde vi igår, bara några små detaljer kvar...
Alla kläder är fixade.
Bosses väst hämtade vi på posten i torsdags, det är bra att vara ute i god tid : )

Fjärilarna i magen är oxå på plats, och blir bara fler och fler : )
Om en och en halv timme kommer Jenny och ska frisera mig!
Så nu ska jag dricka mitt kaffe och njuta av lugnet innan det är dags att väcka resten av familjen...

Ha en underbar dag, för det tänker jag ha!
Nästa gång vi hörs är jag Fru Olsen : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar