måndag 10 maj 2010

Sakta men säkert...

växer trädgården fram här hemma...

Tre jättefina betongrosor fick följa med hem från blomsterlandet : )
Den 18 maj ska jag på kurs i betonggjutning, sen ska ni få se!
Då ska här börja gjutas hej vilt : )
Gummi mattor är redan inhandlade fär att bli gångplattor på grusplanen som vi håller på att anlägga...


Den här söta igelkotten hittade jag på ENTRE inne i stan, ångrar bara att jag inte köpte den stora oxå : (
Med min vanliga tur lär den väll inte finnas kvar nästa gång jag är inne i stan...


Bosse har gjort så fina rundlar runt träden, han har lagt stenar runt om och sedan gjutit fast dom med betong...


Vi var på jakt efter ett litet träd till grusplanen.
Bosse ville ha Prydnadsapel, men de var ju så klart slut när Line och han åkte för att handla.
Som tur var hittade Lilloppan detta underbara lilla träd som inte gick att mostå. Svart plommon heter det, och är väll oxå ett prydnadsträd. Tror inte frukterna går att äta, men det ska kollas upp : )


Jättefint är det i allafall där det står och blommar för fullt : )

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar