onsdag 2 december 2009

Kalas hos Karlssons...

I går kväll var det kalas hos Karlssons, den här gången var det Johan som firades. Grattis, grattis : )
Vi blev bjudna på kvällsmacka och gott fika, med budapesttårta. MUMS!!!
Tack för en trevlig kväll!
Till helgen är det min tur att bli kalasad : )
Hittade en jättefin tunika idag som jag önskade mig av mamma. Toppen när man kan välja present själv ; )
I går gick vattenkokaren sönder : (
När jag kom ut i köket för att fixa kaffet var det alldeles immigt i köket och vattenkokaren bubblade på för fullt, den hade inte slagit av när vattnet kokat upp utan fortsatte bara koka. Inte bra, kökskåpen var dyblöta och handtaget på kannan var skållhet!
Så i dag har jag i uppdrag att inhandla en ny vattenkokare!
Det blir väll en sväng till Klas Olle : )
Ha en bra dag!
...Tess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar