torsdag 3 september 2009

Äntligen......

...ett jobb!
I måndags började jag jobba igen, även om det bara är för sju veckor så känns det otroligt bra! Att äntligen ha ett jobb att gå till, känna sig lite "normal" igen...
Mycket nytt att ta in, man är ganska trött i huvudet om kvällarna när man kommer hem!
Jobbet är på ett fotolabb och jag roterar mellan packning och printern/prossen.
Lite läskiga moment så här i början vid prossern, det är den maskin där korten framkallas. När den laddas gör man det i kolmörkret, måste lita helt på känslan!
Men jag tror jag börjar få kläm på det hela nu...
Lite läskigt men oxå väldigt roligt : )
Men som sagt var, jag är väldigt trött om kvällarna efter all ny information så det är därför det inte händer så mycket här just nu....

...Tess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar