måndag 4 maj 2009

Eskilstuna

Efter mässan bar det iväg till Eskilstuna.
Ammi, jag och tjejerna tog tåget till dit för att sova på hotell en natt. På söndagen skulle vi träffa Angelica och gå på zoo. Barnen tyckte det var jättespännande, speciellt mina eftersom det var första gången de skulle sova på hotell =)

Tågresan dit...







Äntligen dags att sova på hotellet =)



Tur att målarböckerna var nerpackade i väntan på att zoo skulle öppna...



På väg till zoo...







Till lunch åt Line, Thea och Alva pannkakor, vi andra åt taco buffe! MUMS!!!!



I väntan på tåget hem...



Vi hade en rolig men jobbig resa, tjejerna somnade ganska lättvaggade kan jag tala om. Samma med mig =)

...Tess...

1 kommentar:

  1. det var trevligt att ha er över på besök, nästa gågn får vi försöka hinna med att fika hos mig oxå (å kanske en tur till slaggsta glass eller nåt)jag somna oxå rätt snabbt sen på kvällen :D
    /Angelica

    SvaraRadera