tisdag 31 mars 2009

Under måndagen fortsatte arbeter med bokhyllan och Jullans säng! Just nu är det mest målning, spackling, slipning och målning igen som gäller.
Line fick välja mat: spaghetti och fiskpinnar!
Det var något nytt för mig, måste erkänna att jag var väldigt skeptisk.
Men hon ville ha det så det fick det bli, själv åt jag överblivet mos från söndagen till =) Fast jag var ju tvungen att smaka och det gick att äta! Line åt iallafall med god aåtit...



Titta vad fint det blommar i min lilla påskgrupp...



Efter maten satte vi oss och pysslade en stund.
Jag gjorde iordning en plats åt Line på mitt skrivbord, där satt hon så fint och pysslade så att jag hann göra färdigt en beställning på ett krya på dig kort som jag fått av mamsen..





Idag är det dags för dagis igen, så nu måste vi sätta fart med morgonbestyren!

Ha en bra dag ...Tess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar